Oznam: Kvôli zlepšeniu a zrýchleniu fungovania systému prebehne 28.7.2017 plánovaná odstávka v dobe od 20:00 do 23:59. Po odstávke bude možné si opäť požiadať o minipôžičku. Za prípadné komplikácie sa ospravedlňujeme. Ďakujeme za pochopenie. Vaša minipozicka.sk

Časté otázky

Aké podmienky získania minipôžičky musím spĺňať?
Vek pre poskytnutie minipôžičky je minimálne 18 rokov. Podmienkou je vlastný mobilný telefón, vlastný funkčný e-mail a vlastné číslo bankového účtu.
 
Ako mám postupovať k získaniu minipôžičky?
Je to veľmi jednoduché. Vyplníte on-line žiadosť o pôžičku, ktorá obsahuje základné informácie o Vás. Pri vypĺňaní žiadosti musíte zadať Vaše správne osobné údaje, Vašu funkčnú e-mailovú adresu, Váš vlastný funkčný mobilný telefón a Vaše vlastné číslo účtu. Následne prebehne krátky proces nášho spracovania a zhodnotenia, po ktorom Vám zašleme e-mailovú správu o schválení, príp. zamietnutí Vašej minipôžičky. E-mailová správa po schválení obsahuje aj prihlasovacie údaje do Vašej uživateľskej zóny. V danej zóne nájdete všetky informácie, vrátane zmlúv, súhlasov, stavu minipôžičky, stavu splátok a možnosť predĺženia. 
 
Na ako dlho si môžem požičať a koľko?
Požičať si môžete od 25 EUR do 350 EUR (noví klienti do 100 EUR). Splatnosť minipôžičky je do 7, 14, 21, 28 dní. Záleží akú variantu si pri Vašej on-line žiadosti o minipôžičku vyberiete. Nezabudnite si pred požiadaním zhodnotiť Vašu schopnosť splatiť pôžičku. 
 
Kedy budem mať peniaze na účte?
Závisí od času, kedy požiadate o pôžičku a od Vašej banky. V prípade, že máte rovnakú banku, požiadate počas pracovných dní (9.00-18.00) a minipôžička bude schválená, peniaze máte k dispozícii obratom na účte. V prípade, že požiadate mimo pracovnej doby, príp. cez víkend, peniaze Vám budú pripísaná najneskôr nasledujúci pracovný deň. Pri získaní minipôžičky na iné účty počítajte s časom potrebným na medzibankový prevod. Doba pripísania peňazí vždy závisí aj od doby pripísania a spracovania Vašou bankou. O zaslaní peňazí z našej strany Vám zašleme informáciu SMS správou.
 
Ako mám postupovať, ak nemôžem pôžičku splatiť včas?
Stačí keď kontaktujete zákaznícky servis na 0850 888 888 (volanie je v cene miestneho hovoru). Pôžičku si môžete jednoducho predĺžiť pred termínom splatnosti o koľko dní potrebujete.
 
Ako si posunúť termín splatnosti?
Prostredníctvom prihlásenia do užívateľskej zóny vyberiete v príslušnom menu počet dní, o koľko chcete minipôžičku predĺžiť (o 7, 14, 21, 28 dní), príp. nám pošlite žiadosť na náš e-mail info@minipozicka.sk. Následne uhradíte iba príslušný poplatok za predĺženie Vašej minipôžičky. Presnú sumu poplatku pri predĺžení splatnosti minipôžičky máte možnosť vidieť v užívateľskej zóne, príp. nám zavolajte na našu infolinku 0850 888 888 (volanie je v cene miestneho hovoru).
 
Môžem si u Vás požiadať o minipôžičku aj keď som podnikateľ?
Pri schvaľovaní žiadosti o minipôžičku nie je dôležité, či ste zamestnanec, alebo živnostník.
 
Kde nájdem svoju zmluvu a všetky ostatné informácie?
Zmluvu o úvere, zoznam Vašich súhlasov, presnú dobu splatnosti Vašej minipôžičky, možnosť predĺženia Vašej minipôžičky a možnosť zmeniť si niektoré osobné údaje nájdete vo Vašej klientskej zóne. Pri žiadosti o úver a jej schválení obdržíte na Váš e-mail prihlasovacie údaje do Vašej klientskej zóny, ktoré si starostlivo uschovajte.
[–]